• Gratis verzending vanaf €60
  • Persoonlijke service
  • Veilige betaling
  • Cadeauservice

Veelgestelde vragen

Algemeen

 

Wat zijn jullie openingsuren? 
We zijn een online shop dus altijd open. Je kan op elk gewenst moment snuisteren en bestellen! 

 

Waarom zijn er krassen op mijn juweel? 

Onze handgemaakte sieraden worden niet behandeld met rodium, dat is een coating die je juweel hier tegen beschermt. 

Bij de bewerking met het metaal kunnen er altijd inkepingen ontstaan, dit geeft het sieraad ook extra karakter. 

Vergeet ook niet dat het reinigen van je sieraad met een doekje ook krassen kan ontstaan. 

 

Bestellen

 

Hoe kan ik bestellen?

Het plaatsen van een bestelling gaat heel makkelijk.

  1. Je kiest je product en klikt op het winkelmandje. Als je klaar bent om af te ronden, klik je op de boodschappentas.
  2.  Nu kan je je persoonlijke gegevens en voorkeur van levering ingeven. 
  3.  Kies je betaalmethode. Je hebt de keuze uit Bancontact, overschrijving en Ideal. 

 

Heb ik een account nodig om te bestellen? 

Neen, indien je geen eigen account wenst aan te maken, kan je altijd een bestelling plaatsen via een gastaccount. 

 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling? 

Ja, je krijgt een bevestigingsmail met de details van je bestelling. Nadien krijg je nog een aantal mails met hoever we met je bestelling staan. 

Zo blijf je continue op de hoogte. 

 

Kan ik ook bestellen via e-mail of telefoon? 

Ja, dit is zeker mogelijk. Neem het artikelnummer bij de hand, samen overlopen we het juiste product. Je kan dan via overschrijving betalen of zoals afgesproken bij ons gesprek. 

Ons rekeningnummer is BE85 7360 1623 2006 vermeld het artikelnummer als mededeling en van zodra we deze betaling ontvangen hebben, gaan we je bestelling verzenden. 

 

Betalingen

 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden? 

Momenteel kan je bij ons betalen via Bancontact, overschrijving, betaling bij levering (cash) en Ideal.  

Krijg ik een papieren factuur?

Neen, we sturen de factuur enkel per mail door. 

 

Verzendingen

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling? 

Als je gekozen hebt voor persoonlijke levering (enkel in België), dan spreken we samen een tijdstip af.

Indien je gekozen hebt voor een koerierdienst zal dit binnen de 1-3 werkdagen zijn. Afhankelijk van de drukte bij de koerierdiensten.

 

Retouren

 

Ik wil mijn bestelling terugsturen, kan dit? 

Natuurlijk! Je hebt 14 kalenderdagen de tijd om je bestelling terug te sturen. 

Neem contact met ons op via Blue Sapphire. Wij sturen je een email terug met een retourformulier. 

Vul deze in en voeg deze samen met de goederen die je wenst terug te sturen. 

 

Moet ik de retourkosten zelf betalen? 

We zijn een jong bedrijf en dan moeten we bepaalde keuzes maken wat we voor de klant willen aanbieden

Aangezien we andere kosten voor jullie als klant willen besparen, bieden we deze service nog niet gratis aan. 

We hopen op jullie begrip. 

 

Hoe word ik terugbetaald als ik mijn bestelling terugstuur? 

We betalen je binnen de 14 dagen na je bericht dat je gebruik wil maken van je retourrecht. 

De betaling gebeurt met dezelfde betaalmiddel die jij gebruikte voor je bestelling. Tenzij anders overeengekomen. 

 

Klachten

 

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat nu? 

Je kan een mail met je klacht sturen naar Blue Sapphire

Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vermeld je hierin:

  • je ordernummer
  • wat er mis is
  • waar mogelijk, voeg een foto toe