Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Gemakkelijk en snel bestellen en dat nog is 100% veilig!
Als je een bestelling wil plaatsen dien je enkele stappen te ondernemen.
1. Uiteraard het plaatsen van artikelen in de winkelwagen.
2. Inhoud van de winkelwagen controleren en eventueel aanpassen.
3. Je kan nu ook een kortingscode toevoegen en je leveringsmethode aanduiden. Zo kan je al zien wat de extra kosten kunnen zijn.
4. Je persoonlijke gegevens invoeren. Er is ook de mogelijkheid om een ander adres door te geven waar we moeten leveren.
5. Betaalmethode kiezen. Je hebt de keuze uit Bancontact, overschrijving, Visa, MasterCard en Ideal.
6. Laatste maal alles controleren en de algemene voorwaarden goedkeuren. Op bevestigen klikken en voila het is al in orde. Jij hebt jouw deel gedaan en nu is het aan ons.
Je krijgt van ons nog een bevestigingsmail dat we je bestelling goed hebben ontvangen.
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Neen, indien je geen eigen account wenst aan te maken, kan je altijd een bestelling plaatsen via een gastaccount.
Bestellen kan op 3 manieren.
Als gastaccount. Hiermee bestel je zonder te registreren, je maakt dus geen account aan. Dit is de snelste manier, maar bij elke volgende bestelling dien je je gegevens opnieuw in te voeren.
Een account aanmaken. Als je voor deze optie kiest, kun je bij je volgende bestelling gewoon inloggen en moet je alles niet opnieuw ingeven. Even wat langer werk maar nadien makkelijker.
Inloggen met een account. Hier heb je al eerder een account aangemaakt en dien je gewoon in te loggen. Je gegevens staan al helemaal ingevuld, lekker makkelijk toch!
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je krijgt een bevestigingsmail met de details van je bestelling. Nadien krijg je nog een aantal mails met hoever we met je bestelling staan.
Zo blijf je continue op de hoogte.
Kan ik ook bestellen via e-mail of telefoon?
Ja, dit is zeker mogelijk. Neem het artikelnummer bij de hand, samen overlopen we het juiste product. Je kan dan via overschrijving betalen of zoals afgesproken bij ons gesprek.
Ons rekeningnummer is BE85 7360 1623 2006 vermeld het artikelnummer als mededeling en van zodra we deze betaling ontvangen hebben, gaan we je bestelling verzenden.
Het verkeerde artikel besteld of toch liever een ander artikel gekozen?
Neem zo snel mogelijk contact op met ons.
Zolang je bestelling niet is verzonden, kunnen wij je order annuleren en kan je een nieuwe bestelling plaatsen.
Je pakketje is al verzonden met Bpost, plaats een nieuwe bestelling & retourneer je pakketje zodra je het hebt ontvangen.