• Gratis verzending vanaf €75*
  • Persoonlijke service
  • Veilige betaling
  • Snel in huis
  • Cadeauservice

Klachten

 

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat nu? 

Klachten over een aankoop moeten binnen de 7 dagen, volledig en duidelijk omschreven, worden ingediend bij Blue Sapphire.

Zo kunnen wij deze zo snel mogelijk behandelen en opvolgen. We streven steeds naar een correcte oplossing.

Je kan een mail met je klacht sturen naar Blue Sapphire

Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vermeld je hierin:

* je ordernummer

* de reden - wat er mis is

* waar mogelijk, voeg een foto toe

 

Ingediende klachten worden binnen de 14 dagen, vanaf datum van ontvangst, beantwoord. Vraagt de klacht een langere verwerkingstijd?

Dan houden wij je binnen die periode op de hoogte met een bericht van ontvangst en een indicatietijd voor een uitgebreid antwoord.

Via e-mail delen we je de verdere afwikkeling en het resultaat van de klacht mee. 

 

Ik ben niet tevreden over de service.

We streven ernaar om ervoor te zorgen dat je tevreden bent over de service die we aanbieden.

Wanneer blijkt dat dit toch niet het geval is, dan horen we dit uiteraard graag. Je kan dan je klacht mailen naar Blue Sapphire.

 

Ingediende klachten worden binnen de 14 dagen, vanaf datum van ontvangst, beantwoord. Vraagt de klacht een langere verwerkingstijd?

Dan houden wij je binnen die periode op de hoogte met een bericht van ontvangst en een indicatietijd voor een uitgebreid antwoord.

Via e-mail delen we je de verdere afwikkeling en het resultaat van de klacht mee.

We streven steeds naar een correcte oplossing

 

Behandeling van onlinegeschillenbeslechting

Voor klachten die voortvloeien uit e-commerce kan je terecht op het ODR platform.

Dit platform werd opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen m.b.t. e-commerce op te lossen buiten de rechtbank.